لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Crazy Parking Car King 3D 1.2

  Crazy-Parking

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی Crazy Parking Car King 3D شما باید اصول و قوانین پارک کردن را یاد بگیرید . اگر در پارک کردن ماشین با مشکل مواجه هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . مراقب باشید که در هنگام رانندگی به موانع برخورد نکنید ، زیرا در غیر این صورت ممکن است ماشین شما منفجر شود ! همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل چندین مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

یادگیری اصول و قواعد پارک کردن ماشین

عدم برخورد با موانع هنگام رانندگی

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Tech Deck Skateboarding v1.0.99

  

Tech Deck Skateboarding

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا به اسکیت سواری علاقه مند هستید ؟ آیا دوست دارید تا آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید ؟ پس به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Tech Deck Skateboarding  را از دست ندهید . تنها کافی است شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس مسابقه را شروع کنید . در مسابقات چالش انگیز شرکت کرده و از رقیبان خود جلو بزنید ! قابل توجه است که وجود انیمیشن های جذاب و گرافیک بسیار بالا از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شود . همچنین لازم به ذکر است که در هر مرحله به شما امتیازات و سکه های متعددی داده می شود .

ویژگی های اصلی:

به چالش کشاندن بازی و رقابت با دوستان

وجود اسکیت های مختلف در بازی

انتخاب شخصیت مورد نظر

گرافیک اچ دی بازی

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، شبیه ساز، ورزشی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Racing Glider v1.03 + data

  

Racing Glider

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Racing Glider شما باید با موتور خود در هوا پرواز کنید ! کنترل این موتور هوایی به هیچ گونه مهارت خاصی احتیاج ندارد ، تنها کافی است گوشی اندرویدی خود را به سمت راست و چپ حرکت دهید . از پرواز آزاد در سطح آسمان نهایت لذت را ببرید . این بازی شامل ۲۷ مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . دقت داشته باشید که در طول مراحل ممکن است وضعیت آب و هوایی نیز تغییر کند . همچنین لازم به ذکر است که دستاوردهای مختلفی در این بازی وجود داشته که شما بایستی آن ها را به دست آورید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۲۷ مرحله هیجان انگیز

وجود دستاورد های مختلف

کنترل بسیار آسان و روان

وجود ۳ نوع گیم پلی

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


FLIGHT SIMULATOR Xtreme HD v1.3

  

FLIGHT SIMULATOR Xtreme HD789

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

آیا دوست دارید تا با استفاده از هواپیمای خود در آسمان به گشت و گذار بپردازید ؟ بازی FLIGHT SIMULATOR Xtreme HD  یکی از بهترین شبیه سازهای هواپیما برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . بیش از ۵۰ ماموریت هیجان انگیز در بازی وجود داشته که شما باید آن ها را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۵ هواپیمای منحصر به فرد بوده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید .

ویزگی های اصلی:

وجود بیش از ۵۰ مرحله هیجان انگیز

در دسترس بودن ۵ هواپیما

هیجان بسیار بالای بازی

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


TMNT: ROOFTOP RUN v1.0 + data

 

TMOFTOP RUN147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی TMNT: ROOFTOP RUN شما باید تا آن جا که می توانید بپرید ! بایستی در پشت بام های شهر نیویورک راه بروید . در هر مرحله به شما سلاح های منحصر به فردی داده شده که می توانید از آن ها استفاده نمایید . در هنگام راه با انبوهی از دشمنان رو به رو شده که باید تمام تلاش خود را به کار برده و آن ها را نابود کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های خود را ارتقا دهید . همچنین لازم به ذکر است که  در هر مرحله به شما امتیازات بی شماری داده می شود .

ویزگی های اصلی:

وجود سلاح های منحصر به فرد

مبارزه با انبوهی از دشمنان

کسب پاداش های بی شمار

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، بازی HD، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Drive v1.0 + data,

  drive

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 شما می توانید بهترین تجربه رانندگی را با بازی Drive داشته باشید . اگر می خواهید که با خیال راحت رانندگی کنید ، حتما این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . یکی دیگر از قابلیت اصلی این بازی ، می توان به امکان انتخاب آهنگ های مختلف هنگام رانندگی اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی مخصوص پردانزه تگرا۳ می باشد .

ویژگی های اصلی:

انتخاب آهنگ های متعدد هنگام رانندگی

رانندگی با خیال راحت

گرافیک خیلی خوب

 

 




:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Parking Truck Deluxe

  

Parking Truck Deluxe

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 بازی Parking Truck Deluxe می تواند مدت ها شما را سرگرم کند ! در این بازی شما باید به صورت واقع بینانه کامیون ها را پارک کنید . وظیفه اصلی شما ، حمل بار توسط کامیون ها می باشد  . در سطح شهر رانندگی کرده و محموله ها را به مقصد مورد نظر برسانید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۳۶ مرحله هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . همچنین لازم به ذکر است که بیش از ۱۱ نوع کامیون دیدنی و جذاب در این بازی وجود دارد . لطفا برای مشاهده تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ویژگی های اصلی:

بیش از ۳۶ مرحله هیجان انگیز

در دسترس بودن ۱۱ نوع کامیون

گرافیک سه بعدی بازی

 

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن ۵ کامیون جدید

رفع مشکلات گرافیکی بازی

رانندگی همراه با ترافیک

وجود یک شهر جدید

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Pure Chess v1.0 + Data

  Pure-Chess

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

 اگر می خواهید شطرنج را به صورت واقع بینانه بازی کنید ، به هیچ عنوان Pure Chess  را از دست ندهید . با استفاده از آن می توانید سایر بازی ها را مات کنید ! اکنون یکی از قدیمی ترین بازی ها را همراه با به کار بردن جدیدترین تکنولوژی  در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . یادگیری اصول اولیه بازی شطرنج از طریق آموزش گام به گام و به چالش کشاندن دوستان از قابلیت اصلی این بازی می باشد . اکنون سوال اینجاست که آیا می توانید به یک استاد بزرگ تبدیل شوید ؟

ویژگی های اصلی:

به کار بردن جدیدترین تکنولوژی ها در بازی

وجود محیط های منحصر به فرد

یادگیری اصول اولیه شطرنج

گرافیک پر زرق و برق بازی

به چالش کشاندن دوستان

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، بازی HD، شبیه ساز، فکری، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Ace Wings: Online v1.7.1 + data

  

Ace WiOnline147258

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Ace Wings: Online یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین بازی های مبارزه در هوا برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما خلبان یک هواپیما در جنگ جهانی اول و دوم هستید . می توانید با انجام مانورهای آکروباتیک همه را گیج کرده و سپس به هدف خود تیراندازی کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا این بازی را به صورت آنلاین و چند نفره انجام داده و دوستان خود را به چالش بکشانید .

ویژگی های اصلی:

امکان انجام بازی به صورت آنلاین

پرواز بر فراز مناظر بسیار زیبا

انجام بازی آنلاین با وای فای

ماموریت های بسیار سخت

بیش از ۱۵ دستاورد

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، اکشن، شبیه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


LEGO® Speedorz™ v1.2

  Lego

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 در بازی LEGO® Speedorz شما باید یکی از حیوانات موجود در بازی را انتخاب کرده و با او در مسابقات شرکت کنید . در ابتدا باید این حیوانات را برای رانندگی کنید . دقت داشته باشید که در مکان هایی نظیر جنگل و مرداب مسابقت را انجام خواهید داد . پس از گذشت هر مرحله ، بازی سخت تر خواهد شد . مسابقات رویایی خود را آغاز کرده و دوستان خود را به چالش بکشانید . همچنین لازم به ذکر است که آیتم های جدیدی برای سفارشی کردن شخصیت ها در این بازی وجود دارد .

ویژگی های اصلی:

انتخاب یک حیوان در جنگل

سفارشی کردن شخصیت ها

جلوه های صوتی بی نظیر

وجود آیتم های متنوع



:: موضوعات مرتبط: بازی، اتوموبیل رانی، شبیه ساز، ماجراجویی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد